niedziela, 21 października 2012

kanapka # 17

1.   chleb pszenny
2.   baleron
3.   masło
4.   korzeń chrzanu
5.   pomidor
6.   natka pietruszki
7.   sól 

Kanapka # 17 jest na specjalne życzenie Kasi, mojej siostry !! Kasia mieszka w Atenach gdzie oliwki i kozi ser ma na codzień, więc poprosiła o kanapkę z baleronem tradycyjnym:)





Nic prostszego a zarazem tak smacznego:) Świeży chleb, może być nawet jeszcze ciepły, baleron który kupiłam na targu, masło 82%, pomidor malinowy i ... korzeń chrzanu.





 
Korzeń chrzanu trę na tarce do parmezanu i posypuje nim kromkę z masłem. Taki świeży starty chrzan jest dosyć osty.  Na to kładę baleron, pomidor. Całość można jeszcze lekko posypać chrzanem, kilka ziarenek soli, natka pietruszki - wszystko trwa chyba coś koło minuty:))
a dla mojej siorki, przy takiej kanapce nie może być nic innego jak - " Empire State of mind" by J.Z. & A.K.

http://www.youtube.com/watch?v=0UjsXo9l6I8







                                                                       smacznego


*

1 komentarz:

  1. pomidor malinowy i chrzan to połączenie totalne
    a z takim baleronem jest mega ;-)
    ja lubię także ze schabem pieczonym, taki miękkim, ale nie wodnistym
    albo z ciemną szynką - tutaj świetny jest podkład z topionego serka z ziołami, albo borowikami

    OdpowiedzUsuń