piątek, 26 października 2012

kanapka # 18


1.   wafle ryżowe
2.   ser kozi
3.   pieprz kolorowy
4.   słonecznik łuskany
5.   świeża werbena
6.   oliwa
7.   sól

Kanapka # 18 dla Magdy B - różyczka  
* kozi ser * werbena * pieprz*  
Dłuuuugo szukałam werbeny, musi być bardzo pożądana w moim mieście, ciągle jej brakuje:)




 
Tajemnicą tej kanapeczki jest pasta pieprzowa i oczywiście urok świeżych  ziół...  Kolorowy pieprz razem z pestkami słonecznika, liśćmi werbeny i odrobiną gruboziarnistej soli wrzucam do mojego ulubionego kuchennego moździeża. Rozcieram na pył. Świeżo roztarty pieprz i liście werbeny mają obłędny zapach... W czasie rozcierania dobrze jest spróbować czy przyszła pasta ma odpowiednie proporcje i czy nie jest np. za dużo pieprzu... Jeśli tak, najlepiej dosypać trochę pestek słonecznika:) Kiedy pył jest już dostatecznie miałki do całości dolewam oliwy - oto moja pasta pieprzowa!





Zostały mi 3 kroki do zakończenia kanapki dla mojej Magdy B.:))
1. wafle ryżowe smaruję pastą pieprzową
2. kładę taką ilość sera koziego jaką lubi osoba, która będzie jadła tą kanapkę:)
3. trochę soli i listków werbeny dla oka 

specjalnie dla Magdy piosenka "m o d e r n   l o v e" by Geva Alon...

http://www.youtube.com/watch?v=s_zFJEG7lGU







smacznego

*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz